فروش امنیت در سازمان
چار ا. سننوالد ، کورتیس بیلی ، در مدیریت اثربخش امنیت (چاپ ششم) ، 2016
سمعی و بصری بیشتر
استفاده از سمعی و بصری در فروش امنیت محدود به ارائه های جدید جهت گیری کارکنان نمی شود. یکی از هتل های بزرگ و رستوران های زنجیره ای از رسانه های توصیف شده و همچنین تصاویر با حرکات کوتاه تولید شده در منزل برای به نمایش درآوردن مشکلات امنیتی و رویه های ایمنی و روش های مختلف از رسیدگی به تهدیدات بمب تا جلوگیری از آتش استفاده می کند.
یک سازمان خرده فروشی به طور موثری از نوار صوتی مصاحبه بین مدیر امنیتی و یک مغازه دار حرفه ای استفاده می کند ، که در ازای عزل پرونده ای که در انتظار وی در دادگاه های محلی است ، مصاحبه را قبول کرد. صاحب مغازه در پاسخ به سؤالات مربوط به تجارت و مهارتهای وی هنگام درخواست این شرکت پاسخ داد. پاسخ های دقیق جنایی و دانش واضح و شفاف از تکنیک های تجاری شرکت ، روش های ارائه کالا ، استفاده از وسایل جانبی ، چیدمان کف فروشگاه های انفرادی ، محل دقیق فروشگاه ها ، سستی یک فروشگاه در پیروی از یک ت خاص در مقایسه با یک فروشگاه دیگر ، آنچه را که دوست داشت سرقت از این سازمان ، و آنچه از او می ترسید ، تأثیر خواب آورى را بر کارمندان گوش دادن به نوار داشته است.
"گرفتن" این سارق روی نوار ، تهدیدی را برای خریدن كیفیت مغازه برای افرادی كه می توانند بیشترین تلاش را برای خنثی كردن چنین فعالیتهایی انجام دهند ، ایجاد كرد. این نوار به معنای واقعی کلمه باعث شد هزاران کارمند از نقش خود در جلوگیری از خرید و فروش آگاه شوند. همچنین به فروش ضرورت و اهمیت امنیت کمک کرد.
همچنین طیف گسترده ای از فیلم های تولید تجاری با هدف مصرف کنندگان صنعتی و تجاری وجود دارد . حتی فیلم هایی که مخصوص صحنه کار نیستند و نقش امنیت در آنجا وجود ندارد می توانند به فروش امنیت کمک کنند. به عنوان مثال ، فیلمی در مورد پیشگیری از جنسی توسط وزارت امنیت ارائه شده است
سرانجام ، به دلیل استفاده روز افزون از چندرسانه ای ، هر نوع ارائه امنیتی می تواند از ترکیبی از برنامه ها و فیلم ها ، دی وی دی و یا پخش کننده های پاورپوینت استفاده کند و از طریق شبکه های محلی شرکت و همچنین سیستم های شبکه گسترده ای در دسترس قرار گیرد.
فصل کامل را بخوانید
کتاب خرید
نظریه و عمل ساختن پل ها: استفاده از تئوری شناختی و آموزشی در طراحی رسانه های آموزشی
Shalom M. Fisch ، در توسعه شناختی در زمینه های دیجیتال ، 2017
درک تلویزیون آموزشی
در حالی که تقاضای شناختی پردازش اطلاعات سمعی و بصری در زمان واقعی چالش هایی را برای پردازش هر برنامه تلویزیونی (آموزشی یا غیر آموزشی) ایجاد می کند ، مدل ظرفیت فیش (2000 ، 2004) بیان می کند که کودکان هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی آموزشی ، با تقاضای پردازش بیشتری دارند. محتوای داستانی (یعنی داستان) و محتوای آموزشی که باید همزمان پردازش شوند. به عنوان مثال ، نمونه برنامه را در مورد پسری در نظر بگیرید که می خواهد به گروه بپیوندد (محتوای روایت) و در این فرآیند می آموزد که چگونه سازهای مختلف موسیقی صدا را از طریق ارتعاش (محتوای آموزشی) ایجاد می کنند. مدل ظرفیت پيشنهاد مي كند كه فهم مطالب آموزشي نه تنها به نيازهاي شناختي پردازش مطالب آموزشي بستگي داشته باشد بلكه به نيازهاي ارائه شده توسط روايتي كه در آن جاسازي شده نيز بستگي دارد. علاوه بر این ، این مدل استدلال می کند که درک مطلب تحت تأثیر مسافت است ، یعنی درجه ای که محتوای آموزشی یکپارچه یا مماس از روایت است ( شکل 1) برای درک مفهوم فاصله ، یک راز تلویزیونی را تصور کنید که در آن قهرمان به طور ناگهانی متوقف می شود تا در مورد مشکلات ریاضی - زمان و مسافت فاصله درس بگذارد. اگر محتوای ریاضی مستقیم به رمز و راز مربوط نباشد ، برای روایت مماس است و فاصله آن زیاد است. برعکس ، اگر قهرمان از مفهوم فاصله-زمان فاصله استفاده کند تا ثابت کند که فقط یک مظنون به اندازه کافی نزدیک بود که مرتکب جرم شود (یعنی اگر سرنخ اصلی را برای حل رمز و راز فراهم کند) ، پس محتوای ریاضی برای روایت یکپارچه است. و مسافت کوچک خواهد بود
، ,های ,کند ,محتوای ,امنیت ,آموزشی ,می کند ,را برای ,و بصری ,کند که ,سمعی و
درباره این سایت